Дуално образовање 2014. године почело је са три образовна профила и 10 компанија а данас је више од 1100 укључено у овај систем са око 20 000 ученика, 86 профила и 200 школа у Србији, речено је на конференцији’’ 10 година дуалног образовања-искуства и научене лекције’’ којом је Средња школа ''Кнез Александар Карађорђевић'' обележила деценију стицања функционалног знања и компетенција ученика кроз рад у реалном радном окружењу. Конференцији у сали Минд парка на којој су представљени резултати десетогодишње примене овог модела образовања у име града присуствовали су чланови Градсков већа Александар Милошевић, задужен за инвестиције и управљање пројектима и Радомир Ерић, задужен за област привреде.

Милановић инжењеринг је међу првим компанијама које су ушле у пилот пројекат дуалног образовања и данас тај модел примењујемо у Минд парку, истиче Дарко Ђорић, извршни директор Минд парка. Кроз различите програме дуалног образовања и стручних пракси, у Минд парку је данас више од 50 ученика и студената, каже он оцењујући систем добрим ресурсом за обезбеђивање квалитетног кадра.

Резултати говоре да смо утемељили један озбиљан систем, каже Габријела Грујић, в.д. директорка Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација (ТВС) и истиче да бенефите имају сви. Млади из овог система образовања имају сигурне компетенције за запошљивост након формалног образовања а привреда  добија младе људе спремне да одговоре на савремене изазове привреде, изјавила је в.д. директорка Грујић. Она је додала да се и даље ради на анализи законске регулативе а да је у складу са препорукама Европске комисије уведено целоживотно образовање које поред диплома обезбеђује додатне ресурсе знања како би кандидати још спремнији изашли на тржиште.

Средња школа ’’Кнез Александар Карађорђевић’’ у дуалном систему образовања је од самог оснивања и привреда је била активан учесник у таквом образовном процесу.

У марту ове године обележили смо 170 година стручног образовања у модерној Србији када је направљена школа при Тополивници. То је показатељ да школе морају бити уз привреду, рекао је Синиша Којић директор Средње школе ’’Кнез Александар Карађорђевић’' додавши да је дуални систем примењен и на средње и на високо образовање и да не ствара јефтин већ квалификовани кадар. Из таквог система одмах по стицању дипломе ученик или студент је спреман да одговори радним обавезама привреде, казао је Којић. О будућим корацима он каже да би кампањама требало промовисати не школу већ радно место како би млади могли да се упознају са савременим производним програмима истичући да је то најбољи начин да се мотивишу за стручне смерове потребне привреди Србије и региона.

Број компанија заитересованих за реализацију учења кроз рад у реалном радном окружењу расте, расте и број образовних профила, школа за сарадњу и број ученика који препознају бенефите школовања по овом моделу, резултати су дуалног образовања закључено је на конференцији. Из угла компанија предности дуалног образовања су брже увођење новозапослених у рад, адекватна селекција ученика и смањење трошкова школовања будућих запсолених. Из угла ученика је то препознавање будућег занимања, могућност брзог запослења и прве зараде.